ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

– Σε περίπτωση που ο αγοραστής παρέλαβε το προιόν που παρήγγειλε , αλλά δεν έμεινε ικανοποιημένος για οποιοδήποτε λόγο διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη συγκεκριμένη αγορά. Σε αυτό το σημείο καλείται εντός 14 ημερών να επιλέξει οποιοδήποτε προιόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας από το αντικείμενο που είναι προς επιστροφή και να γίνει εκ νέου τηλεφωνική παραγγελία για το νέο προιόν που επιθυμεί να παραλάβει. Η νέα παραγγελία θα εκτελείται άμεσα, από την στιγμή που θα παραλάβουμε εμείς το επιστρεφόμενο προιόν, και εντός 2-3 ημερών θα γίνεται η παράδοση του νέου σε εσάς. Το κόστος των μεταφορικών επιστροφής-αποστολής του νέου προιόντος επιβαρύνεται ο αγοραστής. Εάν η αξία του νέου προιόντος/ων ξεπερνάει κατά δύο φορές την αξία του αρχικού προιόντος που επεστράφη τότε τα μεταφορικά έξοδα επιβαρύνουν την εταιρεία μας. Βασική προϋπόθεση όλων των παραπάνω είναι να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν καθ’ οποιονδήποτε τρόπο.

– Σε περίπτωση που ο αγοραστής κατά την παραλαβή του προιόντος που παρήγγειλε διαπίστωσε φθορά στη συσκευασία με άμεση συνέπεια την μερική ή ολική καταστροφή του εν λόγω προιόντος, καλείται να μας το γνωστοποιήσει άμεσα για να μεριμνήσουμε για τις διαδικασίες επιστροφής και αντικατάστασης του χωρίς κανένα κόστος. Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να ζητηθεί η συνδρομή της μαρτυρίας του, στην προσπάθειά μας για την αποκάλυψη των συνθηκών κάτω από τις οποίες έφθασε το προιόν σε αυτή την κατάσταση.

– Στο κατάστημα μας επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται δεκτές.

– Σε περίπτωση που ο αγοραστής πραγματοποιήσει παραγγελία είτε ηλεκτρονικά είτε τηλεφωνικώς, αλλά τελικώς δεν επιθυμεί την παράδοσή της για οποιοδήποτε λόγο, διατηρεί το δικαίωμα ακύρωσης της ενημερώνοντας μας τηλεφωνικά στο Τηλέφωνο +30 210 93 43 470. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει παραδοθεί στη μεταφορική εταιρεία τυχόν ακύρωση θα θεωρηθεί εκπρόθεσμη, συνεπώς θα ισχύσουν οι όροι και προϋποθέσεις κανονικής συναλλαγής/αγοραπωλησίας.